Servis

Servis ve bakım anlaşmalarının nihai hedefi, tesisin otomasyon sisteminin sözleşme süresince sağlıklı bir şekilde çalışmasını sağlamak, verilerin düzenli olarak yedeklenmesini yapmak, sorunlara anında ve doğru müdahalelerde bulunmak ve sorunlu modülleri tespit edip değiştirmektir.

FEM Teknoloji, müşterilerine haftanın 7 günü, 24 saat uzaktan erişim ve/veya telefonla destek sunar; telefonla çözüm sağlanamayan durumlarda ise yerinde servis hizmeti verir. Ayrıca, tüm sisteme periyodik olarak yerinde bakım hizmeti de sunulmaktadır.

Müşterilerimizin görevlendireceği personele, sistemin tanımı, genel işleyişi, birimler ve birimler arasındaki ilişki, kullanılan malzeme ve ekipmanın niteliği, kullanımı, yedek parça değişimi, bakım ve yedekleme konularında kapsamlı eğitimler verilmektedir. Eğitimler, müşteri tesislerinde veya FEM Teknoloji’nin İstanbul Üsküdar ofisinde gerçekleştirilmektedir.